Preskoči ukaz traka
Preskoči na glavno vsebino
Vpis

Skip Navigation LinksNovica

Išči
Skip Navigation LinksIT UM SI > Novice > Novica

Branje univerzitetne elektronske pošte v drugih odjemalcih

Eva Ferk
|
27 oktober 2016

Pri posredovanju e-pošte iz univerzitetnih e-poštnih predalov v predale drugih ponudnikov e-pošte (npr. Gmail) so nekatera prejeta sporočila označena kot neželena pošta (»spam«) in tudi razporejena v isto imenovano skupino sporočil.

Kaj je temu vzrok? Pri posredovanju sporočil (angl. forwarding) posredovalni strežniki med posredovanjem opravijo v glavi sporočila nekaj sprememb. Le-te porušijo verigo zaupanja, da je bilo  sporočilo dejansko poslano iz domene, ki jo je uporabil pošiljatelj v svojem naslovu. Posledično taka sporočila mehanizmi preverjanja pristnosti obravnavajo kot drugorazredna, in jih razporedijo v skupino neželene pošte.

Kaj storiti? Svojih sporočil ne preusmerjate iz univerzitetnega e-poštnega računa v e-poštni predal drugega ponudnika, temveč svoj univerzitetni e-poštni račun dodate (uvozite) na seznam e-poštnih predalov drugega ponudnika. V vmesniku drugega ponudnika boste lahko poleg vašega privatnega e-poštnega računa ločeno brali tudi pošto, prispelo za vaš univerzitetni e-poštni račun. Skladno s tem, boste ob primernih nastavitvah, lahko pošto v imenu univerzitetnega e-poštnega računa tudi pošiljali.​

Splošne in tudi podrobne nastavitve za Gmail najdete tukaj​.

Za dodatne informacije se obrnite na fakultetne IKT koordinatorje.
Uporabniki IT storitev na UM so dolžni upoštevati informacijsko varnostno politiko. ​

RCUM

Univerza v Mariboru | Računalniški center | Slomškov trg 15 | 2000 Maribor
RCUM
Računalniški center Univerze v Mariboru | ©