Pri posredovanju e-pošte iz univerzitetnih e-poštnih predalov v predale drugih ponudnikov e-pošte (npr. Gmail) so nekatera prejeta sporočila označena kot neželena pošta (»spam«) in tudi razporejena v isto imenovano skupino sporočil. Kaj je temu vzrok? Pri posredovanju sporočil (angl. forwarding) posredovalni strežniki med posredovanjem opravijo v glavi sporočila nekaj sprememb. Le-te porušijo verigo zaupanja, da je bilo sporočilo dejansko poslano iz domene, ki jo je uporabil pošiljatelj v svojem naslovu. Posledično taka sporočila mehanizmi preverjanja pristnosti obravnavajo kot drugorazredna, in jih razporedijo v skupino neželene pošte. Kaj storiti? Svojih sporočil ne preusmerjate iz univerzitetnega e-poštnega računa v e-poštni predal drugega ponudnika, temveč svoj univerzitetni e-poštni račun dodate (uvozite) na seznam e-poštnih predalov drugega ponudnika. V vmesniku drugega ponudnika boste lahko poleg vašega privatnega e-poštnega računa ločeno brali tudi pošto, prispelo za vaš univerzitetni e-poštni račun. Skladno s tem, boste ob primernih nastavitvah, lahko pošto v imenu univerzitetnega e-poštnega računa tudi pošiljali. Splošne in tudi podrobne nastavitve za Gmail najdete tukaj. Za dodatne informacije se obrnite na fakultetne IKT
koordinatorje. Uporabniki IT storitev na UM so dolžni upoštevati informacijsko
varnostno politiko. RCUM |