Seznam IKT koordinatorjev po članicah
Za pojasnila in pomoč pri uporabi IKT storitev študenti in zaposleni vedno kontaktirajte fakultetnega IKT koordinatorja iz spodnjega seznama (v primeru informacijskega sistema AIPS je kontaktna točka študentski referat). RCUM opravlja vlogo koordinatorja in integratorja in z zaposlenimi in študenti praviloma ne komunicira neposredno.
Prijava in obravnava zahtev, odprava napak in drugih dogodkov za zaposlene na rektoratu ter pooblaščene imetnike licenc za prijavo (iz članic) se izvaja izključno preko sistema podpore (t.i. ticketing system), ker je le tako mogoče imeti pregled nad odprtimi nalogami, jih spremljati in seveda ustrezno ukrepati, glede na vsebino oz. področje ter prioriteto zahtevka.
V primeru, da je pri posamezni zadevi potrebno posredovanje ali aktivnost RCUM, se fakultetni IKT koordinator preko sistema podpore obrne na RCUM, skupaj z natančnim opisom težave ter že opravljenimi aktivnostmi. Individualnih prijav uporabnikov neposredno na RCUM ni mogoče obravnavati in bodo posredovane članici.
V primeru urgence navedite številko prijave.
V primeru večjih fakultet, kjer je za področje IKT zaposlenih več oseb, vas lahko navedeni napotijo na svoje sodelavce.