Vpis

Računalniški center Univerze v Mariboru

SLO | ENG

     Novice

     V primeru težav...

    Za pojasnila in pomoč pri uporabi IT storitev​ študenti in zaposleni kontaktirajte fakultetnega IKT koordinatorja (v primeru informacijskega sistema A​​IPS je kontaktna točka študentski referat). 


    Prijava in obravnava zahtev, odprava napak in drugih dogodkov za zaposlene na rektoratu ter pooblaščene imetnike licenc za prijavo (iz članic) se izvaja izključno preko sistema podpore (t.i. ticketing system), ker je le tako mogoče imeti pregled nad odprtimi nalogami, jih spremljati in seveda ustrezno ukrepati, glede na vsebino oz. področje ter prioriteto zahtevka.

    V primeru, da je pri posamezni zadevi potrebno posredovanje ali aktivnost RCUM, se fakultetni IKT koordinator preko sistema podpore obrne na RCUM, skupaj z natančnim opisom težave ter že opravljenimi aktivnostmi. Individualnih prijav uporabnikov neposredno na RCUM ni mogoče obravnavati in bodo posredovane članici.

    V primeru urgence navedite številko prijave.

    ​​

     Pomembne informacije